NCC Bolig sætter sit sidste projekt i Ullerødbyen i salg

Læse original

Søndag blev NCC Boligs sidste boligprojekt i Ullerødbyen Syd sat i salg

Ullerødbyen i den vestlige del af Hillerød har udviklet sig meget siden byrådet i 2005 vedtog en kommuneplan for området. Den første del af bydelen skulle udbygges med et stort fælles landskab og ca. 600 boliger af forskellig udformning og størrelse. Siden dengang har NCC bidraget til realiseringen af planen ved at udvikle boligprojekter som Signaturen, Solbærhaven, Stikkelsbærhaven, Regnbuen og Hindbærhaven. Projekter, der har tiltrukket forskellige beboergrupper, og dermed bidraget til den mangfoldighed, der er med til at karakterisere Ullerødbyen.

Nu er tiden kommet til NCCs sidste boligprojekt i området, nemlig Lindealléen med i alt 72 ejerlejligheder. Lejlighederne udbydes i fire forskellige størrelser med 1-3 soveværelse og altan eller terrasse til hver lejlighed. De seneste tal fra Realkreditrådet viser en stigende efterspørgsel efter ejerlejligheder i Hillerød, en tendens der også bekræftes af NCC.

’Vi har oplevet en stor interesse efter boligerne i Lindealléen, siger salgschef Kim Poulsen fra NCC Bolig. ’Vi forventer at kunne starte byggeriet af den første blok med 19 lejligheder allerede til efteråret med indflytning i sensommeren 2016’.

Når Ullerødbyen efter planen er helt udbygget skal området rumme 1.500 boliger, butikker, børneinstitutioner og plejecenter.

For yderligere information kontakt venligst:

Dorte Andersen, Kommunikationschef, NCC Bolig, tlf.: 41 70 45 07, e-mail: dta@ncc.dk

Du kan læse mere på www.nccbolig.dk

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 45,5 mia. kr. og 18.000 medarbejdere i 2014. NCC-aktien er noteret på NASDAQ OMX Stockholm.

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing. I 2014 havde NCC i Danmark en omsætning på 6,2 mia. DKK og cirka 2.100 ansatte.

Tags: