NCC bygger indkøbscenter til 340 millioner kroner

NCC har af Carlsberg Ejendomme A/S og Braatens + Pedersen fået til opgave at bygge et nyt indkøbscenter i Hellerup. Ordren til NCC er på ca. 340 millioner kroner og indgår i ordrebeholdningen for fjerde kvartal 2005.

Indkøbscenteret Waterfront udvikles af Carlsberg Ejendomme og Braaten + Pedersen og opføres af NCC Construction Danmark A/S. Centeret bliver på ca. 16.000 kvadratmeter, hertil kommer p-kældre i to dæk. Waterfront bygges i området Tuborg Syd i Hellerup og åbner i oktober 2007. - Opgaven følger i forlængelse af det tætte og gode samarbejde, NCC har med Carlsberg Ejendomme om at udvikle det tidligere industriområde ved Tuborg Havn til et nyt bolig- og erhvervskvarter, siger koncerndirektør Allan Jørgensen, NCC Construction Danmark A/S. Arbejdet med at bygge indkøbscenteret vil beskæftige cirka 200 mennesker. Yderligere oplysninger: Koncerndirektør Allan Jørgensen, telefon 39 10 39 10, eller pressekoordinator Niels Møller, telefon 39 10 35 77, NCC Construction Danmark A/S.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.