NCC Construction Danmark får ny administrerende direktør

Konstitueret administrerende direktør Klaus Kaae er udnævnt til ny administrerende direktør for NCC Construction Danmark A/S.

Klaus Kaae er 52 år og har været ansat i NCC siden 1985 (i det daværende Rasmussen & Schiøtz). Han har haft forskellige ledende stillinger i NCC, senest som viceadministrerende direktør. Siden 1. juni 2012 har Klaus Kaae været konstitueret administrerende direktør.

"Klaus Kaae har været en bærende kraft i den positive udvikling i NCC Construction Danmark i de seneste år og får nu muligheden for at lede virksomheden fremover," siger NCC’s koncernchef Peter Wågström.

"Jeg er glad for, at jeg får lov til at fortsætte det arbejde, der har gjort NCC Construction til en af Danmarks førende bygge- og anlægsvirksomheder. Og jeg ser frem til de udfordringer, der ligger foran mig," siger Klaus Kaae.

Klaus Kaae er uddannet civilingeniør fra Danmark Tekniske Højskole i 1985. Han tiltræder officielt sin nye stilling den 25. juni. Samtidig indtræder han i koncernledelsen for NCC AB.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Klaus Kaae, konstitueret adm.direktør, NCC Construction Danmark A/S, tlf. 40 35 25 00

Arne Becker, direktør for Kommunikation, NCC Construction Danmark A/S, tlf. 24 88 74 70

Alle NCC’s pressemeddelelser kan findes på www.ncc.dk

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Roads, NCC Property Development og NCC Bolig. I 2011 havde NCC i Danmark en omsætning på næsten 6 mia. SEK og omkring 2.200 medarbejdere. NCC Construction Danmark bygger, anlægger og renoverer boliger, kontorer, offentligt byggeri, jernbaner og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags: