NCC Construction Danmark øger omsætningen med én milliard kroner

NCC Construction Danmark A/S har i årets første ni måneder øget omsætningen med en milliard kroner og oplevet en resultatfremgang på mere end 50 procent i forhold til samme periode sidste år. NCC’s danske bygge- og anlægsfirma, NCC Construction Danmark A/S, har i årets første ni måneder haft vækst i både resultat og omsætning i forhold til samme periode sidste år. ● Omsætning: 3.959 millioner kroner ● En fremgang på 33 procent ● Driftsresultat (EBIT): 132 millioner kroner ● En fremgang på 52 procent Omsætningen i NCC Construction Danmark A/S var i de første ni måneder af 2005 på 3.959 millioner kroner mod 2.977 millioner kroner i de første ni måneder af 2004. Der er tale om en fremgang i omsætningen på 982 millioner kroner, en vækst på 33 procent. Driftsresultatet (EBIT) var i de første ni måneder af 2005 på 132 millioner kroner mod 87 millioner kroner i de første ni måneder af 2004. Der er tale om en fremgang i resultatet på 45 millioner kroner, en vækst på 52 procent.

Læs mere i vedlagte meddelelse ved at klikke på PDF-ikonet

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.