• NCC/

NCC udlejer kontorer på toppen af Aarhus til AON Private Consulting

Læse original

NCC har udlejet 607 m2 kontor i Zenit Company House II i Aarhus til pensionsmægler AON Private Consulting A/S. Dermed er der tæt på fuldt hus i det populære kontorhus på hjørnet af Viborgvej og Hasle Ringvej.

Når AON Private Consulting A/S den 1. oktober flytter ind i Zenit Company House, er valget først og fremmest baseret på husets gode beliggenhed, synlighed og udsigt på toppen af Aarhus.

”Med åbningen af vores Aarhus-kontor vil vi være i stand til at holde møde med og rådgive mere end 4.000 jyske kunder om året. Derfor har vi behov for en god og synlig beliggenhed samt gode parkerings- og adgangsforhold for vores mange gæster. Det betyder meget for en virksomhed som vores, at kontoret og ejendommen fremtræder pæn og præsentabel og at vores egne mødefaciliteter lever op til vores kunders forventning i forbindelse med afholdelse af rådgivningsmøder med os”, forklarer Peter Lindblad, Stifter og CEO for AON Private Consulting A/S.

”Samtidig giver det god mening, med vores nuværende størrelse, at bo i et Company House. Her deler vi hus og adresse med andre virksomheder, og det betyder, at vi får adgang til flere og bedre faciliteter, end vi ellers ville have mulighed for”, afslutter Peter Lindblad

Med næsten fuldt hus i Zenit Company House II, er NCC Property Development godt i gang med at planlægge næste etape i det populære byggeri.

”Vi oplever derfor fortsat stor lejerinteresse i Zenit Company House, og målet er en igangsætning af næste etape inden årets udgang”, siger Ole Faurby, direktør i NCC Property Development.

”Vi har udviklet Zenit i flere etaper siden 2010. I den forløbne periode er det blevet åbenlyst, hvor store fordele beliggenheden har for de virksomheder, der bor her. Det er lige så nemt og hurtigt at suse til møder i midtbyen, som det er at komme på motorvejsnettet og på den måde få hurtig adgang til hele regionen. Det gælder både for kunder og medarbejdere”, afslutter Ole Faurby.

Zenit Company House II ejes af PKA Pension, som overtog ejendommen i april 2015.

For yderligere information kontakt venligst:

Ole Faurby, direktør, NCC Property Development, telefon +45 2488 7829

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 45,5 mia. kr. og 18.000 medarbejdere i 2014. NCC-aktien er noteret på NASDAQ OMX Stockholm.

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing. I 2014 havde NCC i Danmark en omsætning på 6,2 mia. DKK og cirka 2.100 ansatte.

Tags:

Hurtige fakta

NCC er en af de førende bygge- og ejendomsudviklingsselskaber i Nordeuropa. Med Norden som vores hjemmemarked og med fokus på bæredygtige løsninger er vi til stede i hele værdikæden: Vi udvikler og bygger bæredygtige boliger og erhvervsejendomme, vi udfører anlægsarbejde, opfører industrielt byggeri og offentligt byggeri samt anlægger veje og anden infrastruktur. Udviklingen af erhvervsejendomme sker i tæt samarbejde med vores kunder. Sammen skaber vi inspirerende, bæredygtige og skræddersyede arbejdsmiljøer, som understøtter og styrker vores kunders forretning. Til vores investorer kan vi tilbyde langsigtede, bæredygtige investeringer med et sikkert og stabilt afkast over tid.
Tweet dette