NCC udlejer til Rådgivergruppen DNU og Region Midtjylland i Skejby Company House i Danmark

NCC Property Development har indgået aftale med Rådgivergruppen DNU og Region Midtjylland om at leje 4.430 kvadratmeter kontorlokaler i Skejby Company House I i Århus, Danmark.

Første etape af kontorprojektet Skejby Company House blev igangsat i slutningen af 2007 og omfatter cirka 7.200 kvadratmeter kontorareal. Med udlejningen til Rådgivergruppen DNU og Region Midtjylland er Skejby Company House I nu 83 procent udlejet. Der er tidligere indgået lejeaftale med Hewlet Packard og Eniro. Skejby Company House I står klar til indflytning 1. november 2008.

Samtidig påbegyndes byggeriet af anden etape, Skejby Company House II, hvor Vestas og Codan har lejet sig ind. Skejby Company House II omfatter cirka 6.900 kvadratmeter kontorareal og er 72 procent udlejet. Etape II står klar til indflytning den 1. juni 2009.

For yderligere information kontakt venligst:

Bent Skovsen, direktør, NCC Property Development A/S, 86 75 44 96
Allan Schouv Jacobsen, projektudviklingschef, NCC Property Development A/S, 86 75 44 75

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.