Ny kommunikationschef i NCC Construction Danmark A/S

NCC Construction Danmark A/S har med virkning fra den 1. marts 2003 ansat Bo Dybkær som kommunikationschef. Bo Dybkær kommer fra en stilling som kommunikationsdirektør i Ørestadsselskabet, hvor han de seneste fire år har været overordnet ansvarlig for selskabets kommunikationsaktiviteter. I NCC får Bo Dybkær ansvaret for intern såvel som ekstern kommunikation, herunder markedsføring og pressebehandling. Desuden vil Bo Dybkær forestå ledelsen af virksomhedens kommunikationsafdeling. Som medlem af NCC koncernens kommunikationsråd og de danske NCC-selskabers koordineringsudvalg får Bo Dybkær tillige ansvaret for koordineringen af NCC’s danske kommunikationsaktiviteter og disses relation til koncernens overordnede kommunikationspolitik. Yderligere oplysninger om denne pressemeddelelse kan fås hos koncerndirektør Christian Herskind, tlf. 39 10 39 10.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 49,8 mia. kr. og 18.000 medarbejdere i 2015. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Building, NCC Property Development, NCC Industry og NCC Infrastructure. I 2015 havde NCC i Danmark en omsætning på 6,9 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte.

Abboner