Ny kommunikationschef i NCC Construction Danmark A/S

NCC Construction Danmark A/S har med virkning fra den 1. marts 2003 ansat Bo Dybkær som kommunikationschef. Bo Dybkær kommer fra en stilling som kommunikationsdirektør i Ørestadsselskabet, hvor han de seneste fire år har været overordnet ansvarlig for selskabets kommunikationsaktiviteter. I NCC får Bo Dybkær ansvaret for intern såvel som ekstern kommunikation, herunder markedsføring og pressebehandling. Desuden vil Bo Dybkær forestå ledelsen af virksomhedens kommunikationsafdeling. Som medlem af NCC koncernens kommunikationsråd og de danske NCC-selskabers koordineringsudvalg får Bo Dybkær tillige ansvaret for koordineringen af NCC’s danske kommunikationsaktiviteter og disses relation til koncernens overordnede kommunikationspolitik. Yderligere oplysninger om denne pressemeddelelse kan fås hos koncerndirektør Christian Herskind, tlf. 39 10 39 10.

Om os

I 2014 havde NCC-koncernen en omsætning på ca. 45 mia. danske kroner og ca. 18.000 medarbejdere. Ud over Danmark har NCC selskaber i Sverige, Norge, Finland, Tyskland og de Baltiske lande. NCC er børsnoteret i Sverige. I Danmark havde NCC i 2014 en omsætning på ca. 6,2 mia. danske kroner og ca. 2100 medarbejdere. NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Bolig, NCC Roads og NCC Property Development. Se mere på www.ncc.dk.

Abboner