Ny kommunikationschef i NCC Roads

Læse original

Joan Møller Rusbjerg tiltræder i nyoprettet stilling 1. marts

NCC Roads A/S ønsker at styrke sit varemærke i Danmark og tydeliggøre sin bæredygtige profil i forhold til både nuværende og nye kunder. Derfor tiltræder Joan Møller Rusbjerg den 1. marts 2014 i en nyoprettet stilling som kommunikationschef for den danske virksomhed.

Den nye kommunikationschef får ansvaret for den interne og eksterne kommunikation i NCC Roads A/S, og hun skal være med til at koordinere al markedskommunikation i Skandinavien.

Joan Møller Rusbjerg er 45 år og kommer fra en stilling som marketingchef i Vorbasse-Hejnsvig Sparekasse   .

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jan Brink Nielsen, HR-chef, NCC Roads, telefon +45 20 64 57 07.

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig.

I 2013 havde NCC i Danmark en omsætning på 4,9 mia. DKK og cirka 2.400 ansatte. NCC Roads' kerneforretning er produktion af tilslag og asfalt samt asfaltbelægninger og vejservice.

Tags:

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.