Ny koncerndirektør for Region Vest i NCC Construction Danmark

Til navneredaktionen: NCC Construction Danmark A/S har ansat Morten Chrone som koncerndirektør med ansvar for Region Vest.

Morten Chrone er 1. januar tiltrådt som koncerndirektør i NCC Construction Danmark A/S. Morten Chrone får hos NCC Construction Danmark A/S ansvaret for Region Vest, der omfatter Jylland og Fyn. Morten Chrone kommer fra en stilling som regionsdirektør i MT Højgaard. Inden har Morten Chrone bl.a. arbejdet som direktør for Svend Aage Christiansen A/S, som international project manager i RMC Group p.l.c., London, og som områdeleder med ansvar for otte betonfabrikker i 4K Beton. Morten Chrone er uddannet murer fra Hjørring Tekniske Skole i 1985 og i 1994 som bygningsingeniør fra Ingeniørhøjskolen Århus Teknikum. Morten Chrone har desuden i 2001 fuldført en fuldtids-MBA fra Cranfield University i Storbritannien. Morten Chrone bor i Dronninglund, er 39 år, gift med tandplejer Anne Chrone, sammen har de børnene Simon og Daniel. I fritiden spiller han badminton, squash, fodbold og står på ski. Yderligere oplysninger: Adm. direktør Søren Ulslev, telefon 39 10 39 10, koncerndirektør Morten Chrone, telefon 41 24 89 34, NCC Construction Danmark A/S

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,7 mia. DKK og 17.800 medarbejdere i 2017. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.