Ny villapark i Nordsjælland

På søndag lancerer NCC Bolig salget af attraktive villagrunde i Niverød. Kom og vær med til at sætte dit præg på området, samtidig med at du har mulighed for at komme helt tæt på den arkæologiske udgravning og områdets historie.

NCCs villaområde langs Niverød Kongevej vil i fremtiden danne ramme om en af Nordsjællands mest attraktive villaparker, og på søndag den 22. maj lancerer NCC salget af sine villagrunde med åbent hus fra kl. 12-15. Her vil de besøgende have mulighed for at sætte deres præg på området ved at komme med forslag til det nye boligområdes navn. NCC har nemlig valgt at lade de kommende beboere navngive det, som i fremtiden vil være deres hjem, så alle har mulighed for at lade kreativiteten blomstre.

Samtidig vil der være mulighed for at komme helt tæt på den arkæologiske udgravning på grunden, hvor arkæologer for tiden udgraver to huse fra Jernalderen. Udgravningerne har vist sig at være yderst interessante og kan måske bringe ny viden til områdets forhistorie, så der er stor entusiasme blandt arkæologerne, der glædeligt fortæller historien bag det nye boligområde.

NCCs nye boligområde vil blive en blanding af villagrunde, hvor kunderne kan opføre en villa efter eget ønske, og senere lanceres også et antal dobbelthuse beliggende på den østlige den af grunden. Hele området ligger i skøn natur, og de grønne arealer kommer til at spille en stor rolle i boligområdet, hvor der også bliver anlagt en boldbane og bålplads. De grønne rammer sikrer, at området fremstår som sin egen lille oase.

På dagen vil der være mulighed for at snakke med NCCs sælgere og se villagrundene, samtidig med at arkæologer vil besvare spørgsmål om områdets historie, og interesserede kan kl. 12:30 og 13:30 få en lille rundvisning ved udgravningen og se nogle af de fund, der er gjort her. Der vil også være en lille ’udgravning’ for børnene, hvor de selv kan prøve lykken som arkæologer på jagt efter guldmønter.

Priser på villagrunde fra kr. 1.195.000.

Åbent hus foregår i NCC Boligs boligshop beliggende Niverød Kongevej 29.

Du kan læse mere på www.nccbolig.dk.

For yderligere information kontakt venligst:

Hans Jørn Abrahamsen, salgschef NCC Bolig, telefon +45 24 88 78 65, e-mail hab@ncc.dk

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2010 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2.200 ansatte.  NCC Housing udvikler og sælger boliger på udvalgte markeder i Norden, Tyskland, Tyskland, Baltikum og St. Petersborg.

Tags: