Starten er gået i Malling

Efter en langsom start er salget af NCC Boligs rækkehuse i Malling syd for Aarhus gået stærkt på det sidste, så stærkt at man nu starter opførelsen af de første boliger.

Da NCC satte sine funktionelle 1-plans rækkehuse i Malling syd for Aarhus til salg i oktober sidste år, var det i et svært boligmarked, og salget af boligerne gik langsomt. Dette har til gengæld vendt i det nye år, og her er salget gået så godt, at opførelsen af de første to etaper af bebyggelsen på Krekærlunds Allé kan gå i gang.

Foruden de kommende NCC rækkehuse, så blev NCC’s byggegrunde i området udsolgt i slutningen af sidste år, og der er flere typehusfirmaer, som har igangsat byggeri af nye parcelhuse, så der er masser af aktivitet netop nu. De nye beboere i Malling kan således se frem til et blomstrende nyt område, med mange spændende boliger.

Salgschef i NCC Bolig, Karina Hørdum, er også glad for, at man så tidligt på året kan sætte byggeriet af de første to etaper i gang:

”Vi er glade for at kunne starte byggeriet af boliger i Malling nu, så de første huse kan stå klar til indflytning inden udgangen af året. Det er en god historie at kunne starte året på, for da boligerne kom i salg sidste år, var udsigterne på markedet ikke særlig gode, men det er heldigvis vendt.”

Priser på rækkehusene i Malling starter fra kr. 1.895.000.

Du kan læse mere på www.nccbolig.dk.

For yderligere spørgsmål kontakt venligt:

Karina Hørdum
Salgschef, NCC Bolig
E-mail: khc@ncc.dk

Alle NCC’s pressemeddelelser kan findes på www.ncc.dk
NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Roads, NCC Property Development og NCC Bolig. I 2009 havde NCC i Danmark en omsætning på 6,1 mia SEK og omkring 2.300 medarbejdere. NCC Construction Danmark bygger, anlægger og renoverer boliger, kontorer, offentligt byggeri, jernbaner og øvrig infrastruktur i Danmark.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.