Svend Jensen udnævnt til økonomidirektør

Svend Jensen er fra 1. januar 2008 udnævnt til økonomidirektør i NCC Construction Danmark A/S.

Svend Jensen er 43 år og har været ansat hos NCC siden 1993, hvor han blev ansat som assistent for økonomidirektøren. Svend Jensen har siden gjort karriere med opgaver som regnskabsansvarlig, økonomichef og sektionsdirektør.

Med udnævnelsen til økonomidirektør indtræder Svend Jensen i NCC Construction Danmarks koncerndirektion og refererer til administrerende direktør Torben Biilmann.

Inden Svend Jensen kom til NCC arbejdede han som revisor hos Revisions- og Forvaltnings-Instituttet. Han er i 1996 uddannet cand.merc.aud. fra Handelshøjskolen i København.

Svend Jensen bor på Amager og er på 14. år samlevende med Susan Stagaard.

Yderligere oplysninger:
Administrerende direktør Torben Biilmann, 39 10 39 10, eller pressechef Niels Møller, 39 10 35 77, NCC Construction Danmark A/S

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.