Thormod Jørgensen har 25 års jubilæum

Til navneredaktionen: Projektleder Thormod Jørgensen, Helsinge, har 15. april 25 års jubilæum hos NCC.

Thormod Jørgensen blev i 1966 uddannet som tømrer efter at have stået i lære hos Tømrermester A. Poulsen. Herefter aftjente han værnepligt som soldat i Randers. I årene efter arbejdede han som tømrersvend til 1976, hvor han blev konduktør inden for opførelse af stål- og ridehaller samt stalde hos PH Stål i Hundested og Helsinge. I 1980 blev Thormod Jørgensen ansat som arbejdsleder hos entreprenørselskabet Rasmussen & Schiøtz, i dag NCC. I 1991 blev Thormod Jørgensen udnævnt til entrepriseleder og i 1993 til projektleder. Blandt de bygninger og virksomheder, der har fået gavn af Thormod Jørgensens arbejde, er det nye Nærum Gynmasium, Parken i København, UNICEF, Carlsberg, Coloplast, DSB, Rigshospitalet og Asminderød Skole. Thormod Jørgensen er gift med Benedikte, sammen har de en søn, der læser til lærer på seminariet i Holbæk. Fritiden går med petanque, irsk folkemusik, foredrag og særligt familielivet, hund og venner. Jubilæet fejres på dagen med en reception på NCC’s hovedkontor i Tuborg Havn.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.