Udnævnelse hos NCC Bolig A/S

Læse original

NCC Bolig A/S har pr. 1. maj 2013 udnævnt René Brandt til direktør, og samtidig indtræder han i direktionen.

René Brandt har en baggrund som civilingeniør og HD i ledelse. Han har været ansat i NCC Bolig siden 2007, og har tidligere været hos bl.a. Keops Development.

I anledning af udnævnelsen afholdes reception fredag d. 24. maj kl. 13:30 – 15:30 hos NCC på Østmarken 3B i Søborg.

(Foto af René Brandt vedlagt)

For yderligere information kontakt:

Dorte Andersen, Marketingchef, NCC Bolig, tlf.: +45 41 70 45 07, e-mail: dta@ncc.dk

Du kan læse mere på www.nccbolig.dk

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2012 havde NCC i Danmark en omsætning på knap 6 mia. SEK og cirka 2.200 ansatte.  NCC Housing udvikler og sælger boliger på udvalgte markeder i Norden, Tyskland, Baltikum og St. Petersburg.

Tags:

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.