NISSAN JUKE KAN NU SKRÆDDERSYES

• Nu kan Nissan Juke skræddersyes
  • Mulighed for kombination af tre nye designpakker og fem farvekombinationer
  • Seks komponenter, som kan tilpasses giver Juke et helt nyt udseende
  • Flere komponenter kommer til.

Alle versioner af Nissan Juke har et dristigt og iøjnefaldende design. Men nu kan ejerne sætte deres helt eget præg med flere forskellige muligheder for at kombinere farver og indtræk.

En række designmæssige komponenter er nu tilgængelige som ekstraudstyr til både nye og eksisterende ejere af Juke. Det giver mulighed for at gøre sin egen bil helt unik.

Aluminiumsfælge, sidespejlkapper, tågelygteringe, sidelister og tagspoiler kan alle nu fås separat i farverne Force Red, Glossy White, Orange Racing, Piano Black eller Silver grey.

Kunderne kan også vælge mellem tre nye og meget forskellige pakker – Style, Premium og Exclusive, som de anvende som basis design til deres bil på. Når en kunde har valgt en pakke, kan vedkommende personliggøre designet endnu mere med seks forskellige udstyrskomponenter i et af fem ovennævnte farver.

De nye designmuligheder for Juke opfylder behovet hos kunder, der gerne vil skille sig ud ... Og det er kun begyndelsen. Nissan har ambitiøse planer om at øge kundernes muligheder for individuelt design endnu mere og vil fremover tilbyde endnu flere elementer, der kan tilpasses - inklusive dele af interiøret.

Nissan er en af de oversøiske bilproducenter, der har flest aktiviteter i Europa, med de mere end 12.500 medarbejdere fordelt på lokalt baserede aktiviteter inden for design, forskning & udvikling, produktion, logistik samt salg & marketing. Sidste år blev der på Nissans fabrikker i Storbritannien, Spanien og Rusland produceret en række biler inklusive mini-MPV’er, de prisbelønnede crossover-modeller, SUV’er og varebiler. Nissan tilbyder i dag 24 forskellige og innovative produkter til kunderne i Europa og er godt på vej til at blive det førende asiatiske mærke i Europa.

Nissan Nordic Europe Ltd. er Nissans import- og marketingorganisation, der opererer i Finland, Sverige, Norge og Danmark og også Estland, Letland og Litauen. Selskabet har base i Espoo i Finland og beskæftiger ca. 165 mennesker. www.nissan.dk