START DAGEN MED NISSANS WORKING STARS

- Oplev de populære Nissan varebiler og nyd en god morgenmad når Nissan Working Stars Tour kommer forbi udvalgte danske byggecentre-

Fra tirsdag d. 15. maj besøger Nissan Working Stars Tour byggecentre rundt om i landet, hvor danskerne på tæt hold kan opleve Nissans Working Stars, i form af Navara, Primastar, NV400 og NV200.

Henover 10 dage vil Nissans varebiler besøge udvalgte XL og Stark byggecentre på Sjælland,Fynog i Jylland. Fra kl. 7-11 om morgenen vil interesserede danskere og erhvervsdrivende således kunne få et særligt indblik i Nissans varebilssortiment med kyndig vejledning fra de lokale Nissan forhandlere.

For at give danskerne den bedste start på morgenen, sørger Nissan også for en god morgenmad, der giver brændstof til en lang arbejdsdag.

Nissan Danmarks landechef Peter Hal ser frem til, at Nissan Working Stars Tour bliver skudt i gang i Danmark. ”Vores team bag Nissan Working Stars Touren glæder sig til at komme rundt i Danmark og vise Nissans populære modeller frem. Vi ved, at mange danskere har et travlt arbejdsliv, så derfor gør vi det lettere og kommer ud til dem. Med en god morgenmad og en hyggelig snak med vores lokale Nissan forhandlere, ønsker vi, at give danskerne en god start på dagen og give dem ny inspiration med hjem”.

Nissans Working Stars omfatter Nissans populære varebiler, der dækker forskellige former for forretningsbehov - Den nye NV400 kombinerer et stort lastrum med en stor bekvemmelighed i kabinen. Navara er smart og tilmed den mest kraftfulde pickup på markedet. Primastarkanrumme selv de mest udfordrende ting og med sit originale Nissan design kombinerer NV200 komfort og rummelighed på bedste vis.

Efter turnéen rundt I Danmark fortsætter Nissans Working Stars sin tur til de øvrige nordiske lande, hvor også vores nordiske naboer får muligheden for at få et nærmere kig på Nissans populære varebiler.

Nissan Working Stars Tour Program

15/5 København, XL-Byg JA Byggeland, kl. 7–11

16/5 Allerød, XL-Byg Lyngby Tømmerhandel, kl. 7–11

21/5 Slagelse, XL-Byg Grønvold & Schou A/S, kl. 7–11

22/5 Odense, Stark FK Byggematerialer, kl. 7–11

23/5 Vejle, Stark Vejle, kl. 7–11

24/5 Aarhus, XL-Byg Aaby Tømmer, kl. 7–11

25/5 Aalborg, XL-Byg Tømmergården Hals A/S, kl. 7–11

Læs mere om Nissan Working Stars Tour på www.workingstars.dk og www.facebook.com/NissanDanmark

Du kanogså læse mere om Nissans populære varebiler på www.nissan.dk, og på Nissans Newsroom: www.newsroom.nissan-europe.com/dk

For yderligere information kontakt venligst:

Peter Hal, Country Manager, NISSAN NORDIC DENMARK
tel. :+45 40969900, phal@nissan-europe.com

Pressekontakt, Soerensen, Stine, Burson-Marsteller A/S, Tlf. 3332 7878, stine.soerensen@bm.com

Billed- og videomateriale kan findes på: www.newsroom.nissan-europe.com/dk

Nissan i Europa

Nissan er en af de oversøiske bilproducenter, der har flest aktiviteter i Europa, med de mere end 12.500 medarbejdere fordelt på lokalt baserede aktiviteter inden for design, forskning & udvikling, produktion, logistik samt salg & marketing. Sidste år blev der på Nissans fabrikker i Storbritannien, Spanien og Rusland produceret en række biler inklusive mini-MPV’er, de prisbelønnede crossover-modeller, SUV’er og varebiler. Nissan tilbyder i dag 24 forskellige og innovative produkter til kunderne i Europa og er godt på vej til at blive det førende asiatiske mærke i Europa.

Nissan Nordic Europe Ltd. er Nissans import- og marketingorganisation, der opererer i Finland, Sverige, Norge og Danmark og også Estland, Letland og Litauen. Selskabet har base i Espoo i Finland og beskæftiger ca. 165 mennesker.

www.newsroom.nissan-europe.com/dk

Tags: