Finansiel kalender 2003

Finansiel kalender 2003 Nordea vil i 2003 offentliggøre regnskaber på følgende datoer: 19. februar - årsregnskabsmeddelelse 2002 7. maj - kvartalsrapport 1. kvartal 20. august - kvartalsrapport 2. kvartal 29. oktober - kvartalsrapport 3. kvartal Der holdes pressemøde i Stockholm hos Nordea, Smålandsgatan 24. Pressemødet vil blive sendt direkte over internettet på www.nordea.com, og præsentationsmaterialet vil også være tilgængeligt på www.nordea.com. På de samme datoer vil der blive holdt analytikermøde i Stockholm hos Nordea, Smålandsgatan 24, og senere på eftermiddagen vil der blive holdt et internationalt telefonmøde for analytikere. Præsentationsmaterialet vil også være tilgængeligt på www.nordea.com. De foreløbige tidsplaner for de omtalte dage er som følger: 19. februar pressemøde kl. 12.30 CET - analytikermøde kl. 15.00 CET telefonmøde kl. 17.00 CET 7. maj pressemøde kl. 10.00 CET - analytikermøde kl. 13.00 CET telefonmøde kl. 16.00 CET 20. august pressemøde kl. 12.30 CET - analytikermøde kl. 15.00 CET telefonmøde kl. 17.00 CET 29. oktober pressemøde kl. 12.30 CET - analytikermøde kl. 15.00 CET telefonmøde kl. 17.00 CET Der udsendes invitation med nærmere oplysninger inden hver dato, og den vil også være tilgængelig på Nordeas hjemmeside. Ordinær generalforsamling Nordeas ordinære generalforsamling afholdes 24. april. Yderligere information: Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations, +46 8 614 7852 Erik Evrén, chef for Group Media Relations, +46 8 614 8611 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/22/20030122BIT00260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/22/20030122BIT00260/wkr0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner