Jan Larsson forlader Nordea

Jan Larsson, leder af Group Identity & Communications (GIC), har taget imod et tilbud om at blive vicepartisekretær og leder af valgkampagnen for det svenske socialdemokrati.

- Jeg vil gerne takke Janne for hans bidrag til at skabe fremtidens relationsbank ved at udvikle Nordeas kommunikation både internt og eksternt. Jeg ønsker ham held og lykke i hans nye job, siger koncernchef Christian Clausen.

Claus Christensen, som i dag er leder af enheden Strategy and Coordination i GIC, overtager hans ansvarsområder som fungerende leder af GIC fra i dag. Jan Larsson, som har været leder af GIC i mere end fire år, bliver i Nordea indtil 1. september for at sikre en god overlevering af opgaver og ansvar.

Yderligere information:
Stephan Ghisler-Solvang, pressechef, Danmark, 33 33 45 56

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.