Nordea afholder kapitalmarkedsdag i London

Dato: Onsdag 27. maj 2015
Tid:
Kl. 09.00-12.00 engelsk tid (registrering og kaffe fra kl. 08.30)
Sted:
The Berkeley, Wilton Place, Knightsbridge, London SW1X 7RL

Onsdag 27. maj 2015 inviterer Nordea til kapitalmarkedsdag i London, hvor bankens strategiske retning, finansielle initiativer og mål, kreditrisikostyring og tre forretningsområder præsenteres. Efter præsentationerne er der mulighed for at stille spørgsmål.

Kl. 12.00 serveres en frokostbuffet.

Begivenheden sendes direkte over nettet som webcast, og præsentationerne vil efterfølgende være tilgængelige på www.nordea.com/ir .

For at deltage kontakt Marie Dines på marie.dines@gs.com .

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 (0) 72 235 05 15
Stephan Ghisler-Solvang, pressechef, Danmark, +45 61 22 93 92

Tags:

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com