Nordea fremlægger resultatet for 1. kvartal 2017 torsdag 27. april

Periodemeddelelsen offentliggøres ca. kl. 06.30 dansk tid.

Pressemøde
Tid: kl. 08.30 dansk tid. Registrering åbner kl. 08.00. Af sikkerhedsmæssige årsager skal der forevises gyldig legitimation.
Sted: Mäster Samuelsgatan 17, Stockholm.

Koncernchef Casper von Koskull fremlægger resultatet.
Pressemødet foregår på engelsk og sendes direkte som webcast på www.nordea.com , hvor også præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt.

For at deltage i pressemødet kontakt: Petter Brunnberg, Nordea, på petter.brunnberg@nordea.com .

Efter præsentationen er der telefonkonference, som begynder ca. kl. 09.00. Torsten Hagen Jørgensen, Group COO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, deltager.

For at deltage ring +44 (0)20 3427 1907 eller +46 (0)8 5352 6408, bekræftelseskode 3280376 senest kl. 08.20 dansk tid.

Efter telefonkonferencen er en indekseret version tilgængelig på www.nordea.com . Telefonkonferencen kan desuden genhøres til og med 5. maj på +44 (0)20 3427 0598 eller +46 (0)8 5051 3897 , adgangskode 3280376 .

Præsentation for analytikere og investorer i London 28. april
Tid: kl. 08.00 lokal tid
Sted: The Langham,
1c Portland Place , Regent Street, London W1B 1JA

Koncernchef Casper von Koskull, Torsten Hagen Jørgensen , Group COO, Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, og Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt: Joanne Macisaac, ABG Sundal Collier, på : joanne.macisaac@abgsc.co.uk .

Periodemeddelelse på engelsk og svensk
Periodemeddelelsen bliver offentliggjort på engelsk og svensk. Der offentliggøres en pressemeddelelse med et resume af resultatet på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 722 350 515
Stine Wind, pressechef, Danmark, +45 40 45 10 72

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner