Nordea fremlægger resultatet for 1. kvartal 2018 onsdag 25. april 2018

Periodemeddelelsen offentliggøres ca. kl. 07.00 dansk tid.

Pressemøde
Tid: kl. 10.00 dansk tid. Registrering åbner kl. 09.30.
Af sikkerhedsmæssige årsager skal der forevises gyldig legitimation.

Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm.

Koncernchef Casper von Koskull fremlægger resultatet.
Pressemødet foregår på engelsk og sendes direkte som webcast (direkte link). Præsentationsmaterialet vil også være tilgængeligt på www.nordea.com/ir.

For at deltage i pressemødet kontakt Afroditi Kellberg, Nordea, på afroditi.kellberg@nordea.com.

For at lytte med på pressemødet (som begynder kl. 10.00) og deltage i den efterfølgende spørgerunde (som begynder ca. kl. 10.30) med Christopher Rees, Group CFO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, ring +44 (0) 330 336 9411 eller +46 (0) 8 5065 3942 eller +358 (0) 9 7479 0404, bekræftelseskode 8903308, senest kl. 09.50 dansk tid.

Efter telefonkonferencen er en indekseret version tilgængelig her. Telefonkonferencen kan desuden genhøres til og med 2. maj på +44 (0) 207 660 0134 eller +46 (0) 8 5199 3077 eller +358 (0) 9 8171 0562, adgangskode 8903308.

Præsentation for analytikere og investorer i London 26. april
Tid: 08.00 lokal tid.

Sted: ABGSC Offices, St Martin`s Court
, 25 Newgate Street, London, EC1A 7AW.

Koncernchef Casper von Koskull, Christopher Rees, Group CFO, Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, og Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, deltager. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt Rebecca Harris, ABG SC, på rebecca.harris@abgsc.co.uk.

Rapporten bliver offentliggjort på engelsk og svensk. Der offentliggøres en pressemeddelelse med et resume af resultatet på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 722 350 515
Stine Green Paulsen, pressechef, Danmark, +45 70 80 11 62

Tags:

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com