Nordea fremlægger resultatet for 2. kvartal 2012 onsdag 18. juli 2012

Pressemeddelelsen med resultatet offentliggøres ca. kl. 7.00 dansk tid.

Presse- og analytikerkonference
Tid: kl. 9.30 dansk tid
Sted: Regeringsgatan 59, Stockholm

Koncernchef Christian Clausen fremlægger resultatet og svarer på spørgsmål. Presse- og analytikerkonferencen og det efterfølgende analytikermøde med Fredrik Rystedt, Group CFO, og Ari Kaperi, Group CRO, foregår på engelsk og sendes direkte over internettet på www.nordea.com, hvor også præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt.

Internationalt telefonmøde for analytikere
Tid: kl. 14.30 dansk tid
For at deltage: ring +44 (0)20 7136 2051, bekræftelseskode 5380554# senest ti minutter før (kl. 14.20 dansk tid).

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, deltager. Efter korte ledelsesoplæg er der mulighed for at stille uddybende spørgsmål.

Efter telefonmødet er en indekseret version tilgængelig på www.nordea.com. Telefonmødet kan også genhøres til og med 24. juli på +44 (0)20 3427 0598, adgangskode 5380554#.

Præsentation for analytikere og investorer i London 19. juli
Tid: kl. 8.00 lokal tid
Sted: Nomura International plc, 1 Angel Lane, London EC4R 3AB

Koncernchef Christian Clausen, Fredrik Rystedt, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, og Andreas Larsson, Senior IR Officer, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. en time.

Tilmelding skal ske til roadshowlondon-eu@nomura.com.

Yderligere information:

Claus Christensen, Group Identity & Communications, Danmark, 33 33 12 79
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 8 614 7880

Tags:

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.