Nordea fremlægger resultatet for 3. kvartal 2017 torsdag 26. oktober

Periodemeddelelsen offentliggøres ca. kl. 07.00 dansk tid.

Pressemøde
Tid: kl. 09.00 dansk tid. Registrering åbner kl. 08.30.
Af sikkerhedsmæssige årsager skal der forevises gyldig legitimation.

Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm.

Koncernchef Casper von Koskull fremlægger resultatet.
Pressemødet foregår på engelsk og sendes direkte som webcast på dette link . Præsentationsmaterialet vil også være tilgængeligt på www.nordea.com/ir .

For at deltage i pressemødet kontakt: Petter Brunnberg, Nordea, på petter.brunnberg@nordea.com
.

For at lytte med på koncernchefens pressemøde og deltage i den efterfølgende spørgerunde (som begynder ca. kl. 09.30 med Torsten Hagen
Jørgensen, Group COO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations) ring +44 (0)20 3427 1919 eller +46 (0)8 5065 3936, bekræftelseskode 8792298 , senest kl. 08.50 dansk tid.

Efter telefonkonferencen er en indekseret version tilgængelig
her . Telefonkonferencen kan desuden genhøres til og med 2. november på + 44 (0)20 7660 0134 eller +46 (0)8 5199 3077 , adgangskode 8792298 .

Præsentation for analytikere og investorer om Nordea Transformation 2016-2021 i London 27. oktober

Tid: kl. 08.00 lokal tid.

Sted: Andaz Hotel
London, 40 Liverpool Street , London EC2M 7QN .

Koncernchef Casper von Koskull, Torsten Hagen Jørgensen
, Group COO, Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, og Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. 1½ time.
Præsentationen sendes direkte som webcast på dette link
.

Præsentationsmaterialet vil også være tilgængeligt på www.nordea.com/ir .

For at deltage kontakt: Ruby Megran, Nordea,
: ruby.megran@nordea.com .

Periodemeddelelsen bliver offentliggjort på engelsk og svensk. Der offentliggøres en pressemeddelelse med et resume af resultatet på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

Yderligere information:

Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 722 350 515
Stine Wind, pressechef, Danmark, 40 45 10 72

Tags:

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com