Nordea fremlægger resultatet for 4. kvartal og helåret 2013 onsdag 29. januar 2014

Pressemeddelelsen med resultatet offentliggøres ca. kl. 7.00 dansk tid.

Pressemøde
Tid: kl. 9.00 dansk tid
Sted: Regeringsgatan 59, Stockholm

Koncernchef Christian Clausen fremlægger resultatet og svarer på spørgsmål. Pressemødet foregår på engelsk og sendes direkte over internettet som webcast på www.nordea.com , hvor også præsentations­materialet vil være tilgængeligt. Efter præsentationen svarer Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, og Ari Kaperi, Group CRO, på spørgsmål.

International telefonkonference for investorer og analytikere
Tid: kl. 14.30 dansk tid

For at deltage ring +44 (0)20 3427 1918, bekræftelseskode 5567988# senest ti minutter før (kl. 14.20 dansk tid).

Koncernchef Christian Clausen, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, deltager. Efter korte ledelsesoplæg er der mulighed for at stille uddybende spørgsmål.

Efter telefonkonferencen er en indekseret version tilgængelig på www.nordea.com . Telefonkonferencen kan også genhøres til og med 9. februar på +44 (0)20 3427 0598, adgangskode 5567988#.

Præsentation for analytikere og investorer i London 30. januar
Tid: kl. 12.30 lokal tid
Sted: The Savoy, The Strand, London WC2R 0EU

Koncernchef Christian Clausen, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, Andreas Larsson, Senior IR Officer, og Emma Nilsson, IR Officer, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. en time. Der vil blive serveret frokost.

For at deltage kontakt venligst Catherine Pamplin hos J.P. Morgan via e-mail catherine.pamplin@jpmorgan.com .

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 8 614 7880
Stephan Ghisler-Solvang, pressechef, Danmark, 33 33 45 56

Tags:

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com