Nordea fremlægger resultatet for 4. kvartal og helåret 2017 torsdag 25. januar 2018

Rapporten offentliggøres ca. kl. 07.00 dansk tid.

Pressemøde
Tid: kl. 09.00 dansk tid. Registrering åbner kl. 08.30.
Af sikkerhedsmæssige årsager skal der forevises gyldig legitimation.
Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm.

Koncernchef Casper von Koskull fremlægger resultatet.
Pressemødet foregår på engelsk og sendes direkte som webcast (direkte link). Præsentationsmaterialet vil også være tilgængeligt på www.nordea.com/ir.

For at deltage i pressemødet kontakt Afroditi Kellberg, Nordea, på afroditi.kellberg@nordea.com.

For at lytte med på pressemødet (som begynder kl. 09.00) og deltage i den efterfølgende spørgerunde (som begynder ca. kl. 09.30 med Torsten Hagen Jørgensen, Group COO og vicekoncernchef, og Rodney Alfvén, leder af Investor Relations) ring +44 (0)330 336 9105 eller +46 (0)8 5033 6574, bekræftelseskode 9764098, senest kl. 08.50 dansk tid.

Efter telefonkonferencen er en indekseret version tilgængelig her. Telefonkonferencen kan desuden genhøres til og med 1. februar på +44 (0)207 660 0134 eller +46 (0)8 5199 3077, adgangskode 9764098.

Præsentation for analytikere og investorer i London 31. januar
Tid: kl. 15.00 lokal tid.
Sted: UBS, 5 Broadgate, London, EC2M 2QS.

Torsten Hagen Jørgensen, Group COO og vicekoncernchef, og Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare ca. en time.

For at deltage kontakt Kate Reece, UBS, kate.reece@ubs.com.

Rapporten bliver offentliggjort på engelsk og svensk. Der offentliggøres en pressemeddelelse med et resume af resultatet på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 72 235 05 15
Stine Green Paulsen, leder af Communications Danmark, +45 70 80 11 62

Tags:

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com