Nordea holder kapitalmarkedsdag i London

Skabe fremtidens relationsbank

Dato: Onsdag 6. marts 2013
Tid:
9.00-13.00 lokal tid (registrering og kaffe fra 8.30)
Sted:
Grosvenor House, 86-90 Park Lane, London, W1K 7TN

Onsdag 6. marts 2013 holder Nordea kapitalmarkedsdag i London, hvor den strategiske retning, de finansielle tiltag og mål, bankens risikostyring og de tre forretningsområder præsenteres. Efter præsentationerne vil der være mulighed for at stille spørgsmål.

Kl. 13.00 serveres en frokostbuffet.

Kapitalmarkedsdagen bliver webcast live, og præsentationerne fra kapitalmarkedsdagen er tilgængelige på www.nordea.com/ir.

For tilmelding kontakt venligst Nicoletta Brucoli, nicoletta.brucoli@gs.com eller Julia Clements, julia.clements@gs.com
Tlf. +44 (20) 7552 3450

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 (0) 8 614 7880

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.