Nordea holder kapitalmarkedsdag i London

Skabe fremtidens relationsbank

Dato: Onsdag 6. marts 2013
Tid:
9.00-13.00 lokal tid (registrering og kaffe fra 8.30)
Sted:
Grosvenor House, 86-90 Park Lane, London, W1K 7TN

Onsdag 6. marts 2013 holder Nordea kapitalmarkedsdag i London, hvor den strategiske retning, de finansielle tiltag og mål, bankens risikostyring og de tre forretningsområder præsenteres. Efter præsentationerne vil der være mulighed for at stille spørgsmål.

Kl. 13.00 serveres en frokostbuffet.

Kapitalmarkedsdagen bliver webcast live, og præsentationerne fra kapitalmarkedsdagen er tilgængelige på www.nordea.com/ir.

For tilmelding kontakt venligst Nicoletta Brucoli, nicoletta.brucoli@gs.com eller Julia Clements, julia.clements@gs.com
Tlf. +44 (20) 7552 3450

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 (0) 8 614 7880

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com