Nordea Markets styrker sin trading organisation på svenske derivativer

Nordea Markets styrker sin trading organisation på svenske derivativer Nordea Markets har ansat Johan Hedengren som chefdealer med ansvar for SEK swaps. Johan Hedengren kommer fra Swedbank Markets, hvor han har haft en lignende stilling. Samtidig er Daniel Johansson blevet ansat som seniordealer i svenske renteswaps. Han kommer også fra Swedbank Markets. De vil begge arbejde ud af København. Nyansættelserne understreger Nordea Markets' mål om yderligere at styrke sin trading organisation på svenske derivativer. For yderligere information: David Reinhardt, chef for Derivatives & Credit Trading, 33 33 19 93 Anne Thommesen, Media Officer, 33 33 12 35 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00510/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00510/bit0002.pdf

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.