Nordea Markets styrker sin trading organisation på svenske derivativer

Nordea Markets styrker sin trading organisation på svenske derivativer Nordea Markets har ansat Johan Hedengren som chefdealer med ansvar for SEK swaps. Johan Hedengren kommer fra Swedbank Markets, hvor han har haft en lignende stilling. Samtidig er Daniel Johansson blevet ansat som seniordealer i svenske renteswaps. Han kommer også fra Swedbank Markets. De vil begge arbejde ud af København. Nyansættelserne understreger Nordea Markets' mål om yderligere at styrke sin trading organisation på svenske derivativer. For yderligere information: David Reinhardt, chef for Derivatives & Credit Trading, 33 33 19 93 Anne Thommesen, Media Officer, 33 33 12 35 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00510/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00510/bit0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner