Nordea securities - ArosMaizels' nye navn

Nordea Securities - ArosMaizels' nye navn Siden fusionen mellem Unidanmark og MeritaNordbanken er de nu sammenlagte Investment Banking-aktiviteter blevet markedsført under ArosMaizels-varemærket. Efter indlemmelsen af Christiania Bank og Kreditkasses aktiviteter og opbygningen af Nordea-varemærket er det nu blevet besluttet, at Investment Banking skal indgå fuldt ud i den fremtidige udvikling af Nordea-varemærket. Nordeas Investment Banking-aktiviteter vil blive drevet under Nordea Securities-varemærket. De juridiske enheder er ved at ændre navn. ArosMaizels AB i Sverige har ændret navn til Nordea Securities AB, og de finske selskaber ArosMaizels Corporate Finance OY og ArosMaizels OYj har antaget navnene Nordea Securities Corporate Finance OY og Nordea Securities OYj. ArosMaizels-varemærket vil blive brugt, indtil ændringsprocessen er gennemført, og de juridiske navne er blevet registreret. Nordea Securities-varemærket forventes at blive lanceret den 7. maj i år. Yderligere information: Tom Ruud Tel + 46 8 407 90 00 Gert Aage Nielsen Tel + 46 8 407 90 00 ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/11/20010411BIT00040/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/11/20010411BIT00040/bit0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner