Nordeas årsregnskab online

Nordeas årsregnskab online Nordeas årsregnskab 2000 er nu tilgængeligt på fem sprog på koncernens hjemmeside: www.nordea.com. Regnskabet kan downloades i to versioner, en pdf-fil med billeder og en pdf-fil uden billeder. For yderligere information: Jens Bekke, Media Relations +45 33 33 39 68 ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00580/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00580/bit0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner