Nordeas kvartalsrapport den 22. august 2001

Nordeas kvartalsrapport den 22. august 2001 Nordeas kvartalsrapport præsenteres ved et pressemøde onsdag den 22. august 2001. Rapporten bliver offentliggjort inden middag. Der afholdes pressemøde i Stockholm kl. 12.30 (svensk tid), og der vil være satellitforbindelse (se nedenfor) til København og Oslo kl. 12.30 (dansk og norsk tid) og til Helsinki kl. 13.30 (finsk tid). Adresser: Stockholm: Smålandsgatan 24 København: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Koncernchef Thorleif Krarup og CFO Arne Liljedahl vil være til stede ved mødet og kommentere kvartalsrapporten. Pressemødet vil blive afholdt på engelsk. Pressemødet vil også blive sendt direkte over Internettet på www.nordea.com. Pressemødet vil blive video-overført via satellitten: Sirius 2, 5° Øst. Downlink 12590.500 V til pressemødet og downlink 12599.500V til PowerPoint- præsentationen. FEC 3/4, symbol rate 6.111, audio channel 1. Yderligere information: Erik Evrén, Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00660/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00660/bit0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner