Nordeas kvartalsrapport den 22. august 2001

Nordeas kvartalsrapport den 22. august 2001 Nordeas kvartalsrapport præsenteres ved et pressemøde onsdag den 22. august 2001. Rapporten bliver offentliggjort inden middag. Der afholdes pressemøde i Stockholm kl. 12.30 (svensk tid), og der vil være satellitforbindelse (se nedenfor) til København og Oslo kl. 12.30 (dansk og norsk tid) og til Helsinki kl. 13.30 (finsk tid). Adresser: Stockholm: Smålandsgatan 24 København: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Koncernchef Thorleif Krarup og CFO Arne Liljedahl vil være til stede ved mødet og kommentere kvartalsrapporten. Pressemødet vil blive afholdt på engelsk. Pressemødet vil også blive sendt direkte over Internettet på www.nordea.com. Pressemødet vil blive video-overført via satellitten: Sirius 2, 5° Øst. Downlink 12590.500 V til pressemødet og downlink 12599.500V til PowerPoint- præsentationen. FEC 3/4, symbol rate 6.111, audio channel 1. Yderligere information: Erik Evrén, Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00660/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00660/bit0002.pdf

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.