Nordeas kvartalsrapport for 1. kvartal 7. maj

Nordeas kvartalsrapport for 1. kvartal 7. maj Nordea fremlægger sin kvartalsrapport for 1. kvartal onsdag 7. maj 2003. Pressemøde Tid: 13.00 CET. Sted: Smålandsgatan 24, Stockholm. Koncernchef Lars G Nordström og Group CFO Arne Liljedahl vil være til stede. Pressemødet vil blive sendt direkte over internettet på www.nordea.com. Præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt på www.nordea.com. Analytikermøde Tid: 15.00 CET. Sted: Smålandsgatan 24, Stockholm. Koncernchef Lars G Nordström, Group CFO Arne Liljedahl og Group CRO Carl- Johan Granvik vil være til stede. Præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt på www.nordea.com. Internationalt telefonmøde for analytikere Tid: 17.00 CET. Tilmelding til telefonmødet kan ske på +44 (0)20 7162 0195. Ring venligst senest 10 minutter før præsentationen begynder (16.50 CET). Password er Nordea. Koncernchef Lars G Nordström, Group CFO Arne Liljedahl, Group CRO Carl- Johan Granvik og Group IRO Sigurd Carlsen vil deltage. Telefonmødet kan genhøres indtil 14. maj på +44 (0)20 8288 4459, kode 279132. Præsentation for analytikere i London 8. maj Tid: 11.45 GMT. Præsentationen begynder kl. 12.00 GMT Sted: Haberdashers' Hall, 18 West Smithfield, London EC1 Group CFO Arne Liljedahl, Group CRO Carl-Johan Granvik og Group IRO Sigurd Carlsen vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare en time, og bagefter vil der være frokost. For at deltage kontakt venligst Carla van den Akker, telefax +44 (0)20 7888 6151, telefon +44 (0)20 7888 8925 eller e-mail carla.vandenakker@csfb.com Yderligere information: Jens Bekke, informationschef, Danmark, 33 33 39 68 Sigurd Carlsen, Group IRO, + 46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/29/20030429BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/29/20030429BIT00280/wkr0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com