Offentliggørelse af Nordeas resultat for 2002

Offentliggørelse af Nordeas resultat for 2002 Nordea fremlægger sin årsregnskabsmeddelelse for 2002 onsdag 19. februar 2003. Pressemøde Tid: 12.30 CET. Sted: Smålandsgatan 24, Stockholm. Koncernchef Lars G Nordström og Group CFO Arne Liljedahl vil være til stede. Pressemødet vil blive sendt direkte over Internettet på www.nordea.com. Præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt på www.nordea.com. Analytikermøde Tid: 15.00 CET. Sted: Smålandsgatan 24, Stockholm. Koncernchef Lars G Nordström, Group CFO Arne Liljedahl og Group CRO Carl- Johan Granvik vil være til stede. Præsentationsmaterialet vil være tilgængeligt på www.nordea.com. Internationalt telefonmøde for analytikere Tid: 17.00 CET Tilmelding til telefonmødet kan ske på +44 (0) 20 7162 0183. Ring venligst senest 10 minutter før præsentationen begynder (16.50 CET). Password er Nordea. Koncernchef Lars G Nordström, Group CFO Arne Liljedahl, Group CRO Carl- Johan Granvik og Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations vil deltage. Telefonmødet kan genhøres indtil 26. februar på +44 (0) 20 8288 4459, kode 691712. Præsentation for analytikere i London 21. februar Tid: 11:45 GMT. Præsentationen begynder kl. 12.00 GMT Sted: The Great Eastern Hotel, Great Eastern Room, Liverpool Street, London EC2 Koncernchef Lars G Nordström, Group CFO Arne Liljedahl, Group CRO Carl- Johan Granvik og Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations vil være til stede. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare en time, og bagefter vil der være frokost. For at deltage kontakt venligst Carla van den Akker, telefax +44 (0) 20 7888 6151, telefon +44 (20) 7888 8925 eller e-mail carla.vandenakker@csfb.com Yderligere information: Erik Evrén, chef for Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations, + 46 8 614 7852 Nordea er den førende finanskoncern i Norden og Østersøregionen med aktiviteter inden for tre forretningsområder: Retail Banking, Corporate and Institutional Banking og Asset Management & Life. Nordea koncernen har mere end 10 mio. kunder og 1.288 bankfilialer. Nordea koncernen er blandt verdens førende inden for e-banking med 3,3 mio.e-kunder. Nordea er noteret på fondsbørserne i Stockholm, Helsinki og København. www.nordea.com ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/13/20030213BIT00520/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/13/20030213BIT00520/wkr0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner