Ordinær generalforsamling i Nordea den 24. april

Ordinær generalforsamling i Nordea den 24. april Nordea AB (publ) har i dag indkaldt til ordinær generalforsamling onsdag den 24. april 2002 kl. 15.00 svensk tid i Aula Magna, Stockholms universitet. Aktionærerne har mulighed for at deltage i generalforsamlingen via en videokonference kl. 15.00 dansk tid på Scandic Hotel Copenhagen og kl. 16.00 finsk tid i Finlandia Hall i Helsinki. Indkaldelsen til generalforsamlingen offentliggøres i dag i Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, Helsingin Sanomat, Hufvudstadsbladet, Berlingske Tidende og Jyllands-Posten og er endvidere tilgængelig på Nordeas hjemmeside, www.nordea.com. Yderligere information: Erik Evrén, chef for Group Media Relations, +46 8 614 8611 Jens Bekke, informationschef, 33 33 39 68 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01130/wkr0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner