Udnævnelser i Life Insurance

Udnævnelser i Life Insurance and Pensions og i Markets Nordea og Christiania Bank og Kreditkasse fortsætter integrationsprocessen med offentliggørelse af flere udnævnelser Nordea og Christiania Bank og Kreditkasse offentliggjorde de første udnævnelser til ledelsen i november. Efter modtagelsen af norsk bankkoncession er der foretaget udnævnelser i forretningsområderne og i koncernfunktionerne. Processen fortsætter, og følgende udnævnelser i Life Insurance and Pensions og i Markets vil træde i kraft fra den 1.januar 2001. Life Insurance and Pensions Der er udpeget en samlet ledelse for Vesta Liv, Vesta Link, K- Fondsforsikring og Norske Liv, som skal have ansvaret for integrationen af de norske selskaber. Udnævnelser: Jørund Vandvik, chef for Life Insurance and Unit Link - Norway Ole-Wilhelm Meyer, chef for Private Market Asgeir Sveen, chef for Corporate Market Erling Falk, chef for Insurance Techniques Markets Udnævnelser: Jan Pollestad, chef for Sales - Norway Morten Tysnes, chef for Global FX Trading Yderligere information: Ib Mardahl-Hansen, Chef for Life Insurance and Pensions, 44 20 30 10 Peter Nyegaard, Chef for Markets, 33 33 60 02 Erik Evrén, Media Relations, +46 8 614 8611 Kjell Flø, Media Relations, +47 22 48 50 24 Lauri Peltola, Media Relations, +358 9 165 42324 Anne Thommesen, Media Relations, 33 33 12 35 ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT01070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT01070/bit0002.pdf

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com

Abboner