Velkommen til Nordeas ordinære generalforsamling 16. marts 2017

Bestyrelsen for Nordea Bank AB (publ) indkalder til ordinær generalforsamling torsdag 16. marts 2017 kl. 13.00 i City Conference Centre, Folkets Hus, Barnhusgatan 12-14, Stockholm, i henhold til vedlagte indkaldelse.

Indkaldelsen offentliggøres i Post- och Inrikes Tidningar og på nordea.com.

Meddelelse om, at indkaldelse er foretaget, sker ved annoncering i Dagens Nyheter og Svenska Dagbladet 9. februar 2017.

Yderligere information:
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations,
Søren Hansen Reumert, kommunikationschef, Danmark, +45 70 80 11 62

Tags:

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com