Velkommen til Nordeas ordinære generalforsamling 19. marts 2015

Bestyrelsen for Nordea Bank AB (publ) indkalder til ordinær generalforsamling torsdag 19. marts 2015 kl. 13.00 i Vinterträdgården, Grand Hôtel, indgang Royal, Stallgatan 4, Stockholm i henhold til vedlagte indkaldelse.

Indkaldelsen offentliggøres i Post- och Inrikes Tidningar og på www.nordea.com.

Meddelelse om, at indkaldelse er foretaget, sker ved annoncering i Dagens Nyheter og Svenska Dagbladet 12. februar 2015.

Yderligere information:

Stephan Ghisler-Solvang, pressechef, Danmark, +45 61 22 93 92
Rodney Alfvén, leder af Investor Relations, +46 8 614 78 80

Tags:

Om os

Nordeas vision er at være en Great European bank, anerkendt for sine medarbejdere, som skaber markant værdi for kunder og aktionærer. Vi gør det muligt for vores kunder at nå deres mål ved at tilbyde et bredt udbud af produkter, serviceydelser og løsninger inden for bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har ca. 11 mio. kunder, er til stede med filialer på omkring 650 lokaliteter og er blandt de ti største universalbanker i Europa målt på markedsværdi. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Yderligere information: www.nordea.com