Endnu billigere handel med aktier takket være Julemanden

Nordnets traditionsrige julekalender har i år fokus på både danske og udenlandske aktier, og Julemanden har lovet at Nordnets kunder hurtigt skal få julestemningen helt i top. Han vil dagligt komme med en række gunstige tilbud og information om aktiehandel i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland og USA. Julemanden vil hver dag besøge et af de udenlandske markeder og tilbyde handel i 5 aktier til en ekstrem lav fast kurtage på henholdsvis 9 SEK i Sverige, 9 NOK i Norge, 1 EURO i Finland og Tyskland samt 1 USD i USA. Der er tale om mange af de absolut største aktier som f.eks. Hennes & Mauritz, Statoil, Sampo, BMW og Google. ”Flere og flere aktieeksperter anbefaler for tiden udenlandske aktier, så fokus i årets julekalender er på udenlandske aktier. Det er enkelt at handle og med vores priser er det heller ikke dyrere end at handle danske aktier”, siger Max Gandrup, Salgschef hos Nordnet Danmark, og tilføjer ”Julemanden har dog ikke helt udeladt det danske marked, hvorfor der også hver dag vil være handel i en dansk aktie til kun 9 DKK pr. handel”. [REMOVED GRAPHICS] Nordnets julekalender 2005 For yderligere information, kontakt: Max Gandrup, Salgschef, Nordnet Danmark, Telefon: 7020 6685 Mobil: +46 709890071 E-mail: max.gandrup@nordnet.dk