Gratis aktiehandel med Nordnets Julekalender

Julen handler om traditioner, og Nordnet tilbyder nu igen sine kunder gratis handel i en række af de mest handlede danske, svenske og norske aktier. Bagved hver låge i Julekalenderen findes en dansk, en svensk og en norsk aktie som kan handles helt uden kurtage. I dag d. 1. dec. tilbydes gratis handel i TDC, VOLVO B og YARA.

Vi vil gerne takke vores kunder for et fantastisk aktieår, og vi har derfor krydret årets Julekalender med ekstra attraktive aktier. Nordnets Julekalender kan hentes på www.nordnet.dk . (REMOVED GRAPHICS) For yderligere information, kontakt: Max Gandrup, Mæglerchef, Nordnet Danmark, Telefon: 7020 6685 Mobil: +46 709890071 E-mail: max.gandrup@nordnet.dk

Om os

Nordnet er en nordisk bank for investering og opsparing, som giver kunderne kontrollen over deres penge. Vi er 350 ansatte i Danmark, Finland, Norge og Sverige, som sammen arbejder for at gøre Nordnet til den foretrukne bank til investering og opsparing i Norden.