Niklas Odenwall ny landechef for Nordnet Danmark

Niklas Odenwall er udnævnt til ny landechef for Nordnet Danmark. Han afløser Max Gandrup, som fortsætter i en nordisk rolle inden for produktudvikling på Nordnets hovedkontor i Stockholm.

Niklas Odenwall har arbejdet som landechef for Nordnet i Finland de seneste 5 år.

Vi har i de seneste år oplevet en kraftig vækst i Danmark, og jeg ser frem til at fortsætte med at udvikle vores service og tjenester til den private investor sammen med vores dygtige medarbejdere. Nordnet har under Max Gandrups ledelse udfordret de danske banker og pensionsselskaber, og har udviklet sig til at være Danmarks førende bank inden for investering, siger Niklas Odenwall, tiltrædende landechef for Nordnet Danmark.

Niklas Odenwall afløser Max Gandrup, der har været landechef for Nordnet i Danmark siden 2004 og startede hos Nordnet i forbindelse med lanceringen af Nordnet i Danmark i 2001.

- Jeg er meget stolt af, hvad jeg og mine kolleger har opnået i løbet af de 15 år Nordnet har eksisteret på det danske marked. Vi har udfordret den finansielle sektor med konkurrencedygtige priser og en bred vifte af produkter og tjenester målrettet den private ”Gør det selv – investor”. Takket være dette, er vi otte år i træk blevet tildelt udnævnelsen ”Årets børsmægler”, siger Max Gandrup, landechef for Nordnet Danmark.

Max Gandrup vil i fremtiden arbejde med produktudvikling i en nordisk rolle som Senior Product Advisor på det svenske hovedkontor i Stockholm.

- Den digitale udvikling går hurtigt, og Nordnet investerer i at kunne levere nye innovative produkter og tjenesteydelser i højt tempo. I min nye rolle, kan jeg i endnu højere grad bidrage med min erfaring og produktkendskab, siger Max Gandrup.

Niklas Odenwall tiltræder den 5. december.

Læs mere om Niklas Odenwall. https://www.linkedin.com/in/niklasodenwall

For yderligere information, venligst kontakt:
Niklas Odenwall, tiltrædende landechef for Nordnet Danmark
Telefon +358 40 565 6043
niklas.odenwall@nordnet.fi

Max Gandrup, landechef Nordnet Danmark

max.gandrup@nordnet.dk

Nordnet er en bank for investering i værdipapirer, og vi findes i Danmark, Sverige, Finland og Norge. Ideen bag Nordnet er at give kunderne kontrollen over deres penge og investeringer, og målet er at blive den foretrukne bank for investorer i Norden. Nordnet AB (publ) er noteret på Nasdaq Stockholm. Besøg os på www.nordnetab.com, www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk eller www.nordnet.fi.