Nordnet har nu over en halv million kunder

Nordnets kundetilvækst i Norden er stærk. Siden starten af 2015 er antallet af kunder øget med mere end 15 % og tæller nu mere end halv million kunder.

Nordnets langsigtede mål er at blive de nordiske investorers foretrukne valg, når det gælder opsparing og investering. Tilvæksten i alle nordiske lande er stærk, og antallet af kunder er steget fra 432.600 i starten af 2015 til over 500.000 kunder i dag. Totalt har kunderne 193 mia. svenske kroner i kapital hos Nordnet.

- Dette er en milepæl for Nordnet, som viser at vores kundetilbud er tidssvarende, og at vi leverer de produkter og tjenester, som er engagerende og relevante. Jeg er stolt over vores hurtige udvikling og garanterer, at vi vil fortsætte vores satsning på innovative løsninger i høj takt, siger Max Gandrup, landechef for Nordnet i Danmark.

Antal kunder i de nordiske lande:
Danmark: 57.200
Sverige: 241.300
Finland: 129.200
Norge: 72.500

For mere information, kontakt venligst:
Max Gandrup, landechef for Nordnet Danmark
E-mail: max.gandrup@nordnet.dk

Nordnet er en bank for investering i værdipapirer, og vi findes i Danmark, Sverige, Finland og Norge. Ideen bag Nordnet er at give kunderne kontrollen over deres penge og investeringer, og målet er at blive den foretrukne bank for investorer i Norden. Nordnet AB (publ) er noteret på Nasdaq Stockholm. Besøg os på www.nordnetab.com, www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk eller www.nordnet.fi.