Hele Danmarks anlægsgartner vil være branchens bedste serviceleverandør

Report this content

OKNygaard styrker ledelsen af virksomhedens driftsaktiviteter. Det sker for at kunne sikre kunderne i hele landet en ensartet service og kvalitet. Samtidig skal det skabe et smidigt samarbejde på tværs af organisationen.

”For at kunne yde kunderne den bedst mulige service og nærhed er OKNygaards mange afdelinger spredt over hele landet. For at sikre en ensartet service og kvalitet samt mulighed for at betjene landsdækkende kunder som fx DSB er det afgørende med et smidigt samarbejde på tværs af organisationen. Det stiller krav til logistik, produktionsoptimering, konstant innovation og solid faglighed i alle dele af virksomheden”, fortæller direktør for Drift Kim Aaskov, der ser  strukturændringen som en naturlig udvikling i et forretningsområde, som nærmer sig 300 mio. kr. i årsomsætning.

Branchens bedste serviceleverandør

Til at virkeliggøre driftsområdets strategi og forretningsplan har OKNygaard ansat Alex Sundstrup Jensen i en nyoprettet stilling som driftschef. Det bliver hans opgave at sikre maksimalt fokus og drive mellem lokalafdelingerne og deres 350 driftsmedarbejdere, som er fordelt over hele Danmark.

Alex Sundstrup Jensen kommer fra en lignende stilling som Operations Manager i Profil Optik. Han har en lang lederkarriere bag sig og stor erfaring med at få geografisk spredte afdelinger til at arbejde sammen og levere en ensartet service til kunderne.

”Jeg er overbevist om, at mine erfaringer fra detailbranchen kan være med til at bringe OKNygaard videre i udviklingen som landsdækkende servicevirksomhed. Fokus er ensartede kundeoplevelser af høj faglig kvalitet baseret på ønsket om at være branchens bedste serviceleverandør”, siger den nye driftschef.

I forbindelse med kundefokuseringen af Drift tiltræder Søren Simonsen i en nyoprettet stilling som kunde- og tilbudschef. Hans primære opgave bliver at samle og udvikle salg og beregning samt den landsdækkende storkundeafdeling.

”For at fastholde OKNygaards positive udvikling er det helt afgørende at have fokus på de værdier, som kunderne vurderer os på ud over pris. ’Økonomisk mest fordelagtig’ betyder ikke laveste pris, men bedste kvalitet og service til prisen”, fremhæver direktør Kim Aaskov, OKNygaard Drift.

Yderligere oplysninger:

Adm. direktør Ole Kjærgaard

Mobil: 2787 7400

Direktør Drift Kim Aaskov

Mobil: 2787 7451

OKNygaard er en landsdækkende anlægsgartner med anlæg og drift af udearealer i hele landet. OKNygaard har omkring 500 medarbejdere fordelt på 10 lokale afdelinger, som løser opgaver i over 90 % af landets kommuner og servicerer mere end 1000 kunder fordelt over hele landet. OKNygaard levererer totalløsninger inden for anlæg og drift til bl.a. virksomheder, boligforeninger, institutioner og slotsparker.

Tags: