Nyd din IPAD i bilen

Nextbase som er førende inden for bagsædeundeholdning, og introducere et nyt unikt produkt til IPAD – ” Click & Go IPAD Mount ”  som gør din hverdag nemmere, sikkere og din IPAD klar til brug på farten.

Pressemeddelelse

Nextbases nye ” Click & Go IPAD Mount ” betyder at IPAD´en kan fastgøres til bilens nakkestøtte og udnytter det gennemprøvet og crash testede Nextbase beslag.
Nextbases beslag gør det legende let at tage IPAD´en med, bare Click den fast og du er klar til brug. Din IPAD vil automatisk blive ladet op, og i holderen er der også ” Appel connction Camera kit ” samt mulighed for at bruge Nextbase´s trådløse høretelefoner, og slot in til memorykort.
Passagerer kan nu fuldt udnytte IPAD´en mobile egenskaber, helt sikkert og uden at løbe tør for strøm, under hele turen, og når man er kommet frem, er din IPAD ladet op.

Click & Go IPAD Mount vil være til salg i Danmark fra Juni.
Vejl udsalg er 1295.- Kr

Optical Storage er en nordisk distributør med hovedkontor i Oslo, og egne kontor i Stockholm og København. Optical Storage Distribuere en række kendte mærkeprodukter som TomTom, Nextbase, Cideko, Verbatin samt flere andre.

For yderlige information, kontakt:

Thomas Gøtze, Optisk Storage Danmark AS - Tlf. 39 20 77 00

Gydevang 22B
DK-3450 Allerød
Telefon: 45 39 20 77 00
Telefax: 45 39 20 77 67
Mail:
info@opticalstorage.dk

Om os

Vi er et skandinavisk import og distributionsselskap med hovedkontor i Norge og salgskontorer i Sverige og Danmark. Optical Storage A/S er markedsleder i branchen nden for DVD i bilen og professionelt kopieringsudstyr. Hos os finder du kvalitetsprodukter fra ledende mærkevare og en salgsorganisation med høj kompetance. Optical Storage har vært en leverandør du kan stole på siden 1982.