Pressemeddelelse: Primera RX900e RFID

Verdens første on-demand-printer, der både printer i farve og indkoder RFID på samme etiket.

RX900e bruger den nyeste inkjet-teknologi til at producere etiketter (både med og uden lim) ved hastigheder på op til 114 mm per sekund og op til 203 mm i bredden.
Indbygget automatisk RFID-printer / læseren, fra branchens førende producent Intermec ® RFID, sikrer præcise oplysninger på alle etiketter.
Hver etiket kan både have unikke grafiske print og RFID-oplysninger. Etiketter i formater fra 25,4 mm til 216 mm kan anvendes, og printeren har en justerbar antenne til RFID, der tillader præcis positionering af RFID-signalet, så der kun skrives én etiket ad gangen.

Mere information om Primera RX900e Farve RFID-printer, kan du finde på: http://primera.eu/en/pages/rx900e-rfid-label-printer.html

Skandinavisk distributør: Optical Storage

Kontakt person    Jesper Eirup Sielemann
Telefon direkte    39107701
E-mail        jesper@opticalstorage.dk

Gydevang 22B
DK-3450 Allerød
Telefon: 45 39 20 77 00
Telefax: 45 39 20 77 67
Mail:
info@opticalstorage.dk

Om os

Vi er et skandinavisk import og distributionsselskap med hovedkontor i Norge og salgskontorer i Sverige og Danmark. Optical Storage A/S er markedsleder i branchen nden for DVD i bilen og professionelt kopieringsudstyr. Hos os finder du kvalitetsprodukter fra ledende mærkevare og en salgsorganisation med høj kompetance. Optical Storage har vært en leverandør du kan stole på siden 1982.