Rimage ® introducerer Surveillance Software Suite

Frankfurt - oktober 2010 - Rimage Corporation (NASDAQ: RIMG), som er branchens førende leverandør af on-demand CD / DVD / Blu-ray Disc ™ management systemer, har introduceret en ny overvågnings Software Suite til Milestone brugere, der omfatter Rimage Surveillance " Publicher "og" Archiver ". Med et stigende antal digitale overvågningskameraer, øget billedkvalitet / framerate krav, og komplicerede standarder, står virksomheder over for kritiske udfordringer omkring data management og arkivering.

Rimage har integreret med Milestone XProtect ™ platformen for at løse disse og andre vigtige data distribution og langtidsarkivering spørgsmål for Milestone brugere. Rimage Surveillance "Publisher" og "Archiver" til XProtect ™ kan helt automatisere processen med at eksportere indhold til publicering og styring af langvarig arkivering til bevismæssige DVD og Blu-ray Disc (BD) medier.
Rimage's kvalitets medier giver brugerne mulighed for sikkert og omkostningseffektivt at distribuere indhold efter behov og for at arkivere video data i længere perioder eller til permanent opbevaring. Hvert medie produceret med et Rimage system, indeholder brugerens valgte indhold sammen med Milestone XProtect ™ viewer, der sætter modtagerne i stand til nemt se indhold på enhver Windows-baseret computer med et DVD eller BD drev.
Optiske diske er en verdensomspændende standard, der har en holdbarhed på 100 år, er sikre og  bærbare. Rimage's direkte-til-disk printteknologi kan printe en oversigt over indholdet på hvert medie sammen med alle gældende metadata, der sætter modtagerne i stand til at identificere indholdet, uden at skulle sætte disken i en PC.
"US Føderale myndigheder bruger denne integrerede løsning til arkivering og distribution af Milestone indhold via Rimage systemer. Disse agenturer har sænket deres omkostninger og forbedret deres datasikkerhed på flere sites "udtaler Mike Schoeberl, Rimage's Vertical Market Manager for overvågning.

For yderligere information kontakt Optical Storage Denmark A/S som er skandinavisk distributør for Rimage.

Kontakt person    Jesper Eirup Sielemann
Telefon direkte    39107701