Sovos A4 håndskanner – PS-410

Optical Storage Danmark A/S er stolt af at præsentere en ny type bærbare håndscanner på markedet. Sovos PS-410 håndholdt scanner er i modsætning til de fleste andre bærbare scannere, trådløse og derved har man super let ved at scanne vigtige dokumenter, breve, opskrifter, billeder, etc direkte på et microSD-kort.

Sovos PS-410 bruger 2stk. AA batterier og er en ægte bærbar / mobil scanner, ideel til brug, når du er ude at rejse, besøgte kunder, etc. Da Sovos PS-410 kun fylder meget lidt og er vejer intet.

Scanningen vil blive gemt som JPEG-filer, der let kan overføres til computeren, enten via medfølgende kabel eller ved at flytte microSd kortet. En A4 scanning tager ca 7-10 sekunder. Den indbyggede LCD-skærm viser den valgte opløsning, den resterende batterilevetid og hukommelse status. To AA batterier er inkluderet og giver op til 180 scanninger. MicroSD-kort medfølger ikke og men Sovos PS-410 understøtter op til 32GB. Sovos PS-410 leveres med OCR-software.

Specifikationer:

- A4 farve/mono skanner
- Antall sensorer: 5136 dots(1st~5104 dots tilgængelig)
- 300/600dpi oppløsning
- Maksimum skanning hastighed for A4 dokument størrelse:
  Color High opløsning: 13 sek.
  Mono High opløsning: 6.0 sek.
  Color Low opløsning: 3.0 sek.
  Mono Low opløsning: 2.0 sek.

- Scan bredde:21,6cm - længde:127cm
- JPEG filformat
- microSD kort port (kort er tilkøb)
- USB 2.0 port
- 2x AA batterier
- Understøtte Windows 7, Vista, XP eller Mac.OS 10.4
- Vægt: 180g u/batteri
- Størrelse: 25,6x3x3,2cm

Medfølgende udstyr:

PS-410 skanner, 2xAA alkaliske batterier, USB kabel, etui, renseklud, OCR CD-rom, kalibrerings ark, engelsk og nordisk brugsanvisning.

Anbefalt udsalgspris er: PS-410  kr. 795,- inkl.moms.

Tilgængelig på marked nu.

Kontakt Optical Storage Danmark A/S på 39 20 77 00 for info.

Gydevang 22B, DK-3450 Allerød
DANMARK
Telefon: +45 39 20 77 00, Telefax: +45 39 20 77 67
www: www.opticalstorage.dk Mail:   info@opticalstorage.dk

Om os

Vi er et skandinavisk import og distributionsselskap med hovedkontor i Norge og salgskontorer i Sverige og Danmark. Optical Storage A/S er markedsleder i branchen nden for DVD i bilen og professionelt kopieringsudstyr. Hos os finder du kvalitetsprodukter fra ledende mærkevare og en salgsorganisation med høj kompetance. Optical Storage har vært en leverandør du kan stole på siden 1982.