De nyeste smartphones fra Apple og Samsung er ekstremt vandtætte med de nye hylstre fra OtterBox

Cork, Irland. – De bedste smartphones af i dag kan stort set alt, og med det nyeste hylster fra OtterBox kan de stort set også tages med overalt. Fra det mest pålidelige mærke inden for hylstre til smartphones kommer der nu en ny serie, som lader teknologibrugere more sig med alle de våde, beskidte og spontane sider af livet.* OtterBox® Preserver Series® kan nu fås til Apple® iPhone® 5 og kommer snart til iPhone 5s, iPhone 5c og Samsung® GALAXY S®4.

Med OtterBox Preserver Series kan smartphonebrugere give sig i kast med hverdagens små eventyr og ekstraordinære bedrifter uden at tænke på deres enheders sikkerhed. Det slanke hylster giver følgende beskyttelse**:

• Vandtæt: fuldt nedsænkelig ned til 2 meter i 30 minutter (IP-X8)
  • Faldsikker: beskytter enheden mod fald fra op til 2 meter (MIL STD 810G-516.6)
  • Støvtæt: blokerer for indtrængning af støv og affaldspartikler (IP-6X)

"Omkring 70 procent af jordens overflade er dækket af vand, og teknologi er næsten lige så udbredt", siger OtterBox-CEO Brian Thomas. "Vi tager vores smartphones med os overalt, og OtterBox arbejder aktivt på at gøre disse aktiviteter så problemfrie som muligt. Preserver Series er pålidelig og ekstremt vandtæt beskyttelse, som du kan stole på".

Hylsterets montering er let med to dele, der klikker sammen. Det har en robust plastikramme beklædt med beskyttende skum og støbte støddæmpere til at absorbere og lede stød væk fra enheden indeni. Den indbyggede skærmbeskytter beskytter den dynamiske skærm mod ridser uden at hæmme berøringsfølsomheden.

Beskyttelsen fås ikke på bekostning af funktionaliteten med dette præcisionsdesignede hylster. Alle funktioner er fuldt tilgængelige, og lydkvaliteten er der ikke gået på kompromis med. Preserver Series omfatter en justerbar snor til praktisk og sikker transportering.

Preserver Series er ekstremt vandtæt beskyttelse til alle livets øjeblikke. Besøg www.otterbox.com for flere oplysninger.

Med udgangspunkt i noget så simpelt som en kasse blev Otterbox® grundlagt i 1998 med en linje af uforgængelige tørkasser. I dag er OtterBox det mest sælgende hylster til smartphones og tilbyder et omfattende sortiment af skærmbeskyttere og andet tilbehør i topkvalitet, som forbedrer enheden og supplerer forskellige forbrugerlivsstile.*

OtterBox' stærke relationer med de førende producenter af mobile enheder, detailhandlere og udbydere af trådløse tjenester leverer uovertruffen værdi, kundeservice i verdensklasse og en fortsat forpligtelse til produkter i topkvalitet.

OtterBox er seks gange blevet hædret på Inc. 5000-listen over de hurtigst voksende private virksomheder i USA, er blevet anerkendt af Forbes Magazine i "Amerikas mest lovende selskaber" og er flere gange blevet hædret i den årlige undersøgelse Great Place to Work®, som udgives af FORTUNE Magazine. Det familieejede firma har sit globale hovedkvarter i Fort Collins i Colorado og kontorer i Boston, San Diego, Cork i Irland og i Hongkong.

For yderligere oplysninger besøg otterbox.com. We’ve Got Technology Covered.

*Kilde: NPD Group/Retail Tracking Service/november 2010–marts 2013

**Resultater kan variere

©2013 Otter Products, LLC. Alle rettigheder forbeholdt.

Navnet OtterBox og OtterBox-varemærker tilhører Otter Products, LLC, som er registreret i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.

Tags: