Gør det let: OtterBox afslører ny Commuter Series Wallet

Cork, Irland. – Smartphones er gode til at have billeder, e-mail, præsentationer og andet lige ved hånden. Samtidig med at hylstre til smartphones er blevet endnu bedre til multitasking, er det lige så vigtigt at have andre nødvendige ting ved hånden og klar med det samme. OtterBox® afslører en udvikling i beskyttelse af smartphones, der skal gøre den daglige vej til arbejdet eller en aften ude i byen lettere. OtterBox lancerer Commuter Series® Wallet, et beskyttende hylster med diskret opbevaring og hurtig adgang til kontanter og vigtige kort, som kan fås nu på otterbox.com samt i udvalgte detailbutikker.

Commuter Series Wallet kombinerer bekvemmelighed, sikkerhed og pålidelig beskyttelse fra OtterBox i et design, der passer godt til lommen, til Apple®iPhone®5/5s og Samsung GALAXY S®4.

"Commuter Series Wallets utroligt kundefokuserede design er for folk, der vil have en løsning, som gør deres liv mindre rodet og kompliceret", siger OtterBox-CEO Brian Thomas. "Der skal ikke længere ledes efter tegnebogen eller pungen, før man skynder sig ud ad døren. Dette nye hylster indeholder kreditkort og de vigtigste ting, som man har brug for. Snup simpelthen de nødvendige ting, og så er det afsted".

Et indre slipcover og en robust skal i polykarbonat udgør Commuter Series Wallets støtte i flere lag mod slag og stød, mens en selvklæbende skærmbeskytter beskytter enhedens touchskærm mod ridser.* En skuffe, der glider ud, skjuler og bærer sikkert op til tre kort uden at gøre omfanget særligt meget større af det allerede slanke Commuter Series-design. Tegnebogens dør åbnes glidende, uden at telefonen skal vendes om, hvorved indholdet holdes skjult.

Commuter Series Wallet RRP €39.99

For flere oplysninger om hylsteret OtterBox Commuter Series Wallet til iPhone 5/5s eller GALAXY S4 besøg otterbox.com. Snup simpelthen de nødvendige ting, og så er det afsted".

Med udgangspunkt i noget så simpelt som en kasse blev Otterbox® grundlagt i 1998 med en linje af uforgængelige tørkasser. I dag er OtterBox det mest sælgende hylster til smartphones og tilbyder et omfattende sortiment af skærmbeskyttere og andet tilbehør i topkvalitet, som forbedrer enheden og supplerer forskellige forbrugerlivsstile.**

OtterBox' stærke relationer med de førende producenter af mobile enheder, detailhandlere og udbydere af trådløse tjenester leverer uovertruffen værdi, kundeservice i verdensklasse og en fortsat forpligtelse til produkter i topkvalitet.

OtterBox er seks gange blevet hædret på Inc. 5000-listen over de hurtigst voksende private virksomheder i USA, er blevet anerkendt af Forbes Magazine i "Amerikas mest lovende selskaber" og er flere gange blevet hædret i den årlige undersøgelse Great Place to Work®, som udgives af FORTUNE Magazine. Det familieejede, private firma har sit globale hovedkvarter i Fort Collins i Colorado og kontorer i Boston, San Diego, Cork i Irland og i Hongkong.

For yderligere oplysninger besøg otterbox.com. We’ve Got Technology Covered.

* Commuter Series Wallet beskytter IKKE mod vand. Vil yde ekstra beskyttelse mod slag og stød.

**Kilde: NPD Group/Retail Tracking Service/november 2010–marts 2013

©2013 Otter Products, LLC. Alle rettigheder forbeholdt. OtterBox og alle OtterBox-logoer, -varemærker og -symboler tilhører Otter Products, LLC. Alle andre logoer, varemærker og symboler tilhører deres respektive ejere.

Tags: