OtterBox kombinerer beskyttelse og stil med den nye Symmetry Series ved MWC

Cork, Irland. – OtterBox®, det mest pålidelige mærke inden for hylstre til smartphones*, vil præsentere den længe ventede Symmetry Series af hylstre ved Mobile World Congress. Symmetry Series får sin europæiske debut på stand nr. 8.1H51 fra den 24. til den 27. februar og på ShowStoppers® i Palau de la Música Catalana den 23. februar

Symmetry Series er kulminationen på over et år med design, test og innovation og er ulig alle andre tidligere OtterBox-hylstre. Dette slanke, stilrent designede beskyttelseshylster til smartphones er støbt i ét stykke for at gøre det lettere at installere. Udformningen i dobbelt materiale gør Symmetry Series til et af de slankeste og bedst beskyttende hylstre af dets type, og en forhøjet, skrå kant hjælper med til at beskytte berøringsskærmen.

Syntetisk gummi indvendigt med honeycomb-kerne hjælper med at beskytte enheden mod tab og stød. Et fuldt spektrum af omslagsfarver og grafik på det elegante ydre giver en perfekt stil, som let glider ind og ud af lommen.**

“Vi glæder os utroligt meget over de begejstrede reaktioner, vi har fået på dette produkt”, siger Steve Daverio, administrerende direktør for OtterBox EMEA. “OtterBox engagerer sig stærkt i at give vores partnere værdi ved at levere de mest innovative beskyttelsesløsninger. Vi glæder os meget til at lancere dette hylster til alle vores større detailpartnere i EMEA”

De elegante hylstre giver fuld tilgængelighed til alle enhedens funktioner og er kompatible med skærmbeskytterne OtterBox Clearly Protected™ Clean, Vibrant og Privacy. Det er den ultimative løsning til strømlinet beskyttelse af enheder.

Symmetry Series fås i en bred vifte af farve- og grafikmuligheder til Apple® iPhone® 5/5s, iPhone 5c og Samsung® GALAXY S® 4, og priserne starter fra 34,95 €.

Symmetry Series vil blive Kan fås i TDC butikker landsdækkende .

Gå til otterbox.ie for at få flere oplysninger.

Se Symmetry Series i aktion her!

OtterBox® blev grundlagt i 1998 med et udvalg af tørbokse og har udviklet sig til at blive det mest solgte hylster til smartphones i USA og en global leder inden for beskyttelse af mobile enheder.* Det mangfoldige sortiment af beskyttelsesløsninger til håndholdt teknologi beskytter, muliggør og sætter den mobile verden i forbindelse. OtterBox er seks gange blevet hædret på Inc. 5000-listen over de hurtigst voksende private virksomheder i USA og er blevet udnævnt af Forbes Magazine som en af "Amerikas mest lovende virksomheder". Virksomheden har hovedkvarter i Fort Collins i Colorado med kontorer i San Diego, Boston, Cork (Irland) og Hongkong.

Gå til otterbox.ie for at få flere oplysninger. Vi dækker teknologien

*Kilde: NPD Group/U.S. Consumer Tracking Service, 1/2011 – 12/2013

**Symmetry Series beskytter IKKE mod vand. Det vil yde en vis ekstra beskyttelse mod slag og stød.

©2014 Otter Products, LLC. Alle rettigheder forbeholdes.

Navnet OtterBox og OtterBox-varemærker tilhører Otter Products, LLC, som er registreret i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.