Pålidelig beskyttelse til Apples nyeste opfindelser: OtterBox-etuier til iPad mini med Retina-display og iPad Air

Cork, Irland. – For næsten fire år siden revolutionerede Apple® mobilbranchen med lanceringen af den første iPad®. I dag er det stadig det pålidelige navn for tabletter af højeste kvalitet med over 170 mio. solgt til dato. OtterBox® er stolt af at sikre disse opfindelser med den pålidelige beskyttelse, som gives af Defender Series® til iPad® mini med Retina®-display Defender Series til iPad Air, som snart er på markedet.

Defender Series til iPad mini med Retina-display kan forudbestilles i sort nu og vil senest blive afsendt den 31. oktober. Clearly Protected™-skærmbeskytter kommer også snart til begge nye tabletter.

"Apples række af tabletter bliver ved med at ændre den måde, som folk er i forbindelse med hinanden på," sagde Otterbox' administrerende direktør Brian Thomas. "Når Otterbox designer til de nyeste iPads, komplementerer vi Apples designhensigt og -funktionalitet og sikrer, at disse enheder er beskyttede mod fysisk overlast. Vores førende etuier inden for denne kategori giver forbrugerne trygheden ved at vide, at deres tablet er funktionsdygtig, lige meget hvor de går hen."

Defender Series kombinerer en indbygget skærmbeskytter, en skal af polykarbonat og et stødabsorberende omslag til at beskytte mod ridser, støv og pletter. Et løst skærmskjold beskytter Retina-displayet, når enheden ikke bruges, og tjener desuden som støttefod ved brug til medievisning både i vandret og lodret stilling.

Defender Series til iPad mini med Retina-display er desuden kompatibel med iPad mini.

Clearly Protected-skærmbeskytter tilbyder næsten usynlig beskyttelse mod ridser, skrammer og stød. Clearly Protected Vibrant, som snart kommer på markedet, bevarer skærmens skarphed og lysstyrke på iPad mini med Retina-display og iPad Air.

Information om OtterBox iPad Air-etuier og iPad mini-etuier kan ses påotterbox.com.

Med udgangspunkt i noget så simpelt som en kasse blev Otterbox® grundlagt i 1998 med en linje af uforgængelige tørkasser. I dag er OtterBox det mest solgte etui til smartphones og tilbyder et omfattende sortiment af skærmbeskyttere og andet tilbehør i topkvalitet, som forbedrer enheden og supplerer forskellige forbrugerlivsstile.**

OtterBox' stærke relationer med de førende producenter af mobile enheder, detailhandlere og udbydere af trådløse tjenester leverer uovertruffen værdi, kundeservice i verdensklasse og en fortsat forpligtelse til produkter i topkvalitet.

OtterBox er seks gange blevet hædret på Inc. 5000-listen over de hurtigst voksende private virksomheder i USA, er blevet anerkendt af Forbes Magazine i "Amerikas mest lovende selskaber" og er flere gange blevet hædret i den årlige undersøgelse Great Place to Work®, som udgives af FORTUNE Magazine. Det familieejede firma har sit globale hovedkvarter i Fort Collins i Colorado og kontorer i Boston, San Diego, Cork i Irland og i Hongkong.

For yderligere oplysninger besøg otterbox.com. Vi dækker teknologien

* Defender Series beskytter IKKE mod vand. Vil yde ekstra beskyttelse mod slag, tab og stød.

**Kilde: NPD Group/Retail Tracking Service/november 2010–juni 2013

©2013 Otter Products, LLC. Alle rettigheder forbeholdt.

Navnet OtterBox og OtterBox-varemærker tilhører Otter Products, LLC, som er registreret i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.