Panasonics nye avancerede sortiment af DVD-optagere tilgodeser en bred målgruppe Til foråret lancerer Panasonic yderligere fire modeller i serien af DIGA DVD-afspillere. De nye modeller DMR-E85H, DMR-E75V, DMR-E65 og DMR-E55 udgør sammen med DMR-E100H - Panasonics stjerne blandt DVD-afspillere - et fantastisk sortiment. Sortimentet tilgodeser behovene hos de fleste brugere, fra nybegyndere inden for videooptagelse til den virkelige entusiast inden for digitalt AV-udstyr. DMR-E85H har indbygget harddisk, som kan rumme op til 142 timers optagne programmer, og den udgør et helt nyt koncept inden for videooptagelse. Brugeren kan f.eks. optage mange timers tv-programmer på harddisken og derefter overføre udvalgte dele til DVD. Modellen kommer til april og koster ca. DKK 8.000. DMR-E75V er en to i én-enhed, som både kan optage og afspille DVD og videobånd. Denne DVD/VHS-afspiller er så brugervenlig, som kun en kombinationsmodel kan være. Med funktioner som "One-touch 2 Way Transfer" bliver det meget nemt at overføre indhold fra et VHS-bånd til DVD-RAM eller DVD-R og modsat. Modellen kommer til maj og koster ca. DKK 7.500. DMR-E65 har enkle, bekvemme DVD-optagefunktioner og desuden et SD-/pc- kort-slot og en DV-indgang. Det er derfor nemt at gemme, redigere og se billeder fra digitale videokameraer og digitale stillbilledkameraer uden brug af en pc. DMR-E65 muliggør en ny form for digital underholdning. Modellen kommer til juni og koster ca. DKK 5.000. DMR-E55 er indgangsmodellen for den nye type DVD-/video-optagere. Den har forbedrede funktioner til DVD-/videooptagelse, f.eks. Time Slip og udvidet optagetid på 16 timer. Modellen kommer til april og koster ca. DKK 4.000. Alle Panasonics DIGA DVD-afspillere er udstyret med en simpel optagefunktion, som er blevet mulig takket være DVD-RAM-formatet. Panasonic har forsynet disse enheder med netværkskapacitet, og de kan derfor tilsluttes digitale videokameraer og digitale stillbilledkameraer. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=35589 Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kontakt da venligst: Birgitte Mader, Tlf.: 43 200 800, E-mail: birgitte.mader@eu.panasoinic.com ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/03/20040302BIT00390/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/03/20040302BIT00390/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/03/20040302BIT00390/bild.html Billeder

Om os

Panasonic Corporation er verdensledende inden for udvikling og fremstilling af elektroniske produkter til forbruger- og erhvervsmarkedet samt industri. Selskabet, som har hovedkvarter i Osaka, Japan, rapporterede en total nettoomsætning på 7,85 billioner yen (71,4 milliarder euro) for regnskabsåret, der sluttede 31. marts 2012. Selskabets aktier er noteret på børserne i Tokyo, Osaka, Nagoya og New York (NYSE: PC). Panasonic Nordic har aktiviteter i Sverige, Norge, Danmark og Finland, en omsætning på over 2 mia. kr. om året og omkring 100 medarbejdere. I Norden markedsføres fortrinsvis produktkategorierne Audio/Video, HiFi, kontorprodukter, telekommunikation, varmepumper, husholdningsapparater, batterier, professionelt broadcast-udstyr og elektroniske komponenter. For mere information om virksomheden og varemærket Panasonic, besøg vores hjemmeside www.panasonic.dk